برند ام جی اس ساخت کجاست؟ همه چیز درمورد محصولات MGS

برند ام جی اس ساخت کجاست؟ همه چیز درمورد محصولات MGS

برند ام جی اس ساخت کجاست؟ همه چیز درمورد محصولات MGS

قابلمه ام جی اس

برند ام جی اس ساخت کجاست؟ همه چیز درمورد MGS

اگر برای خرید لوازم آشپزخانه مانند قابلمه یا کارد و قاشق و… به یک فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه مراجعه کرده باشید نام برند ام جی اس را شنیده‌اید. ام جی اس برندی مشهور در زمینه تولید لوازم آشپزخانه گوناگون از جمله قابلمه، کارد و چنگال و قاشق، سرویس کارد و ساتور، فلاسک، سرویس آشپزخانه، تلویزیون و… است. از سابقه و نظرات خریداران این برند در طول سال‌ها فعالیتی که این برند دارد می‌توان به این پی برد که توانسته است رضایت خریداران خود را تا حد زیادی جلب کند و نام خوبی از خود به جای بگذارد.

در این مطلب در ادامه بررسی برندهای معتبر و مشهور دنیای لوازم آشپزخانه، به سراغ معرفی و بررسی بیشتر شرکت ام جی اس ( MGS ) می‌رویم.

rhfgli 'vhkdj hl [d hs

ام جی اس چه محصولاتی تولید می‌کند؟

ام جی اس محصولات گوناگونی را برای رفع نیازهای زندگی و آشپزی تولید کرده است. به طوری که تنوع محصولاتش به بیش از 100 نوع کالای منحصر به فرد می‌رسد. از جمله کالاهایی که توسط این برند در بازار موجود است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • سرویس‌های قابلمه و ظروف پخت و پز
  • سرویس کارد و ساتور
  • فلاسک
  • قاشق و چنگال
  • کتری و قوری
  • بانکه
  • تخته سرو
  • سرویس آشپزخانه
  • میز اتو
  • ترازوی آشپزخانه و ترازوی حمام
  • سرویس کفگیر ملاقه
  • بند رخت آپارتمانی
  • تلویزیون هوشمند

ام جی اس ساخت کجاست؟

ام جی اس بر خلاف تصور بسیاری از خریداران و عموم مردم برندی ایرانی است. البته همکاری و تجارت این شرکت با چین وجود داشت و دارد به این صورت که اجناس به صورت سفارشی در چین تولید و وارد ایران می‌شد ولی این روند پس از احداث کارخانه‌های آن در ایران پایان یافت. امروز مالکیت و کارخانه‌های ام جی اس برای ایران و در ایران است. ( در ادامه بیشتر توضیح داده می‌شود )

برخی از فروشنده‌های لوازم آشپزخانه این برند را به کشور آلمان یا چین نسبت می‌دهند که دلیل آن می‌تواند نا آگاهی یا سواستفاده برای فروش بیشتر باشد ولی باید گفت چنین اسمی در بین شرکت‌های تولیدکننده لوازم آشپزخانه در چین یا آلمان دیده نمی‌شود.

تولد ام جی اس + جزئیات بیشتر

پایه گذاران این شرکت برادران شعبانی هستند که حدود 25 سال در حوزه فروش و کار روی لوازم آشپزخانه فعالیت دارند. آنها توانستند برندهای خود مانند مون استار، only 1، win2 و ام جی اس را در سال 86 به ثبت برسانند که تولید کننده‌های لوازم آشپزخانه بودند ولی شهرت و کیفیت امروزی را نداشتند. برادران شعبانی سرانجام توانستند سال 92 با همکاری چین و با استفاده از خط تولید کاملا مکانیزه و مدرن کارخانه اصلی خود را احداث کنند. بارزترین ویژگی این کارخانه مدرن بودن خط تولید آن و استفاده از مهندسان و متخصصان خلاق برای تولید هر چه بیشتر و بهتر محصولات خود است.

 

ام جی اس برای تولید محصولات خود از مجموعه‌های دیگر هم استفاده می‌کند برای مثال برای تولید تلویزیون‌های هوشمند با شرکت جهان راد همکاری دارد.

طبق گفته مدیران ام جی اس روزانه 7000 کالا در این کارخانه تولید می‌شود و بزرگترین خط تولید ظروف آشپزخانه را در خاورمیانه دارد. حدود 1000 نفر به طور مستقیم در این مجموعه مشغول به کار هستند و پیش بینی می‌شود این رقم با افزایش صادرات و راه اندازی فروشگاه‌های اختصاصی خود به حدود 2000 نفر برسد.

 

نام ام جی اس به چه معناست؟

برند ام جی اس تحت مالکیت شرکت مهر جام سدید است. از همین رو نام آن از حروف اول این شرکت به وجود آمده است.

کیفیت و قیمت محصولات ام جی اس چگونه است؟

درمورد کیفیت اجناس ام جی اس شکی به دل خود راه ندهید. رضایت بالای خریداران فروشگاه امیر این اطمینان را به ما داده است. دلیل این موفقیت می‌تواند استفاده این شرکت از خط تولید مدرن و خودکار و بهره گیری از مهندسان و پرسنل متخصص و خلاق باشد. خلاقیت در این کار به زیباتر شدن و همه پسند بودن ظاهر محصولات هم کمک کرده است.

قیمت اجناس ام جی اس در مقایسه با سایر برندهای ایرانی قدری بالاتر به نظر می‌رسد ولی با درنظر گرفتن کیفیت و مواد اولیه مرغوبی که در ساخت آنها به کار رفته است این قیمت بالا به نظر نمی‌رسد و منصفانه است. ضمن اینکه هنگام مقایسه باید تعداد اقلام سرویس‌ها را نیز در نظر داشت.

ام جی اس را می‌توان یکی از برترین تولیدکننده‌های ظروف پخت و پز و لوازم خانه و آشپزخانه به شمار آورد. در سال‌های اخیر به دلیل خوب ظاهر شدن آن در بازار و کیفیت و ظاهر خوبی که دارند بیش از پیش به شهرت رسید و می‌توان محصولات آن را در بسیاری از فروشگاه‌های لوازم خانه و آشپزخانه پیدا کرد. کیفیت محصولات ام جی اس تا حدی است که کاملا قابلیت رقابت با تولیدکننده‌های ترک و اروپایی را دارد.

در این مطلب به بررسی دقیق و بیشتر برند ام جی اس پرداختیم و آن را بیش از پیش شناختیم. شما هم از محصولات ام جی اس استفاده کرده‌اید؟ تجربه شما چگونه بوده است؟

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد