اقلام سرویس پلاستیکی جهیزیه عروس 1403

اقلام سرویس پلاستیکی جهیزیه عروس 1403

اقلام سرویس پلاستیکی جهیزیه عروس

اقلام سرویس پلاستیکی جهیزیه عروس

خرید جهیزیه یکی از لذت بخش ترین و در عین حال گیج کننده ترین خریدهایی است که هر بانویی در زندگی خود انجام می دهد. یکی از مشکلات رایج هنگام خرید جهیزیه تشخیص کارآمد و یا عدم کاربرد وسایلی است که قصد خرید آن را دارند. قطعا اطراف شما نیز افرادی وجود دارند که، به شما می گویند فلان وسیله را در لیست جهیزیه خود جای داده اند، اما هرگز از آن استفاده نکرده اند. از طرفی افراد دیگری را می بینید که معتقدند، وسیله مورد نظر بسیار کارآمد می باشد. سرویس پلاستیک جهیزیه عروس یکی از کارآمدترین وسایلی است که در لیست جهیزیه قرار می گیرد. شاید در ظاهر خرید سرویس پلاستیک جهیزیه عروس خیلی واجب به نظر نرسد. اما یکی از اساسی ترین و پرکاربردترین اقلام مورد استفاده بانوان وسایل پلاستیکی می باشد.

 

به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با اقلام وجود در سرویس پلاستیک جهیزیه عروس و همچنین نکات حائز اهمیت هنگام خرید آن، به طور کامل آشنا کنیم.

 

جدیترین ست سرویس پلاستیکی جهیزیه عروس

سرویس پلاستیک جهیزیه عروس چیست؟

سرویس پلاستیک جهیزیه عروس شامل اقلام مختلفی است. که معمولا از وسایل ضروری آشپزخانه، ست لوازم بهداشتی و حمام شناخته می شوند. شاید با شنیدن سرویس پلاستیک تصاویر جذاب و خوشایندی پیش چشم شما ظاهر شود.

 

اما باید بدانید که امروزه برندهای مختلفی با طراحی های متنوع سرویس پلاستیک جهیزیه عروس را طراحی و تولید نموده اند. تنوع طرح و رنگ سرویس های پلاستیک امروزه آن ها را به یکی از جذاب ترین و بامزه ترین وسایل خانه تبدیل نموده است.

 

به طور کلی سرویس پلاستیک جهیزیه عروس شامل وسایل بسیاری می شود که از آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

 

 رخت آویز و لگن حمام

 سبد نان، سبد سبزی و سبد میوه با پایه های استیل

 لگن و سبدها در سایزهای مختلف

 جارو نپتون

 کاسه های پلاستیکی

 جای نان

 سطل حمام، سطل دستشویی، فرچه دستشویی و صندلی حمام

 چهارپایه آشپزخانه

 جای پودر شوینده

 جای ادویه ، جای حبوبات و چای صاف کن

 تخته گوشت و رنده

 جای سیب زمینی و پیاز

 سطل آشغال آشپزخانه

 صافی سینک

 وسایل خیاطی

 پارچ آب

 جارو و خاک انداز

 سبد پیک نیک

 آبچکان ظرفشویی

 فرچه فرش

 فلاکس آب

 آبمیوه گیری دستی

 قالب یخ

 سبد لباس

 بادبزن

 سرویس ظروف درب دار یخچال

 جا قاشق و چنگال کشویی

توجه به جنس و رنگ در هنگام خرید سرویس پلاستیکی جهیزیه عروس

خرید لوازم آشپزخانه

 

انواع سرویس پلاستیک جهیزیه عروس

همانطور که در موارد فوق به آن اشاره شد، سرویس پلاستیک جهیزیه عروس شامل اقلام تعریف شده و مشخصی می باشد. اما در برخی از مواقع ممکن است افراد نیازی به تمامی اقلام موجود در سرویس پلاستیک جهیزیه نداشته باشند.

 

به همین دلیل است که برندهای مختلف سرویس پلاستیک جهیزیه عروس را در انواع مختلفی بر اساس تعداد اقلام موجود در سرویس پلاستیک تولید و توزیع نموده اند. از بارزترین انواع سرویس پلاستیک جهیزیه عروس موجود در بازار می توان به موارد زیر اشاره نمود.

 

سرویس پلاستیک 35 پارچه

سرویس پلاستیک 50 پارچه

سرویس پلاستیک 58 پارچه

 سرویس پلاستیک 63 پارچه

سرویس پلاستیک 70 پارچه

سرویس پلاستیک 72 پارچه

سرویس پلاستیک 74 پارچه

البته می توان این وسایل را به صورت جداگانه و با جنس های مختلف تهیه نمود. اما نکته قابل توجه در رابطه با سرویس پلاستیک جهیزیه یک رنگ بودن و جنس یکسان وسایل پلاستیک مورد استفاده در خانه است.

 

که می تواند نظم و زیبایی بیشتری به خانه شما ببخشد. از طرفی تهیه سرویس پلاستیک از برند معتبر و با کیفیت موجب افزایش طول عمر تمامی وسایل پلاستیک در جهیزیه عروس خواهد شد.

 

راهنمای خرید سرویس پلاستیکی جهیزیه عروس

خرید سرویس پاسماوری

 

نکات حائز اهمیت هنگام خرید سرویس پلاستیک جهیزیه عروس

برای اینکه بتوانید سرویس پلاستیک جهیزیه مناسب و با کیفیت تهیه نمایید. نیاز است تا هنگام خرید سرویس پلاستیک به برخی از نکات توجه نمایید.

 سرویس پلاسکو

از مهم ترین مواردی که باید هنگام خرید سرویس پلاستیک مدنظر قرار دهید، می توان به موارد زیر اشاره نمود.

 

 از انتخاب خود اطمینان پیدا کنید: وسواس نداشته باشید. بسیاری از عروس خانم ها هنگام خرید کوچک ترین وسیله وسواس بسیار زیادی به خرج می دهند. برای خرید سرویس پلاستیک جهیزیه کافی است به رنگ وسایل آشپزخانه و برند سرویس پلاستیک دقت نمایید. از طرفی بهتر است این سرویس را نزدیک به عروسی خریداری نمایید. در این صورت می توانید مدل های جدیدتر و دلخواه خود را خریداری کنید.

  • ست کردن وسایل را دست کم نگیرید: برای اینکه تمامی سرویس پلاستیک شما یک رنگ و یک جنس باشد. بهتر است تمامی آن ها را به صورت همزمان و از یک فروشگاه خریداری نمایید. در صورتی که اقلام سرویس پلاستیک را از چند فروشگاه مختلف نحوه نمایید. ممکن است نتوانید رنگ و جنس سرویس پلاستیک را هماهنگ نمایید. البته هماهنگی رنگ این سرویس با وسایل آشپزخانه شما نیز از اهمیت بسیار بالایی در زیباتر نمودن دکوراسیون آشپزخانه شما خواهد داشت.
  • کیفیت اقلام را مدنظر قرار دهید: ظروف پلاستیکی از کیفیت مختلفی برخوداراند. برخی از آن ها پس از مدتی رنگ و بو می گیرند. بنابراین کیفیت پلاستیک مورد استفاده در ساخت این اقلام از اهمیت بسیار بالایی در تعیین کیفیت و طول عمر مفید آن ها خواهد داشت. هرچه کیفیت پلاستیک انتخابی بالاتر باشد، قطعا طول عمر و حفظ زیبایی آن ها طولانی تر خواهد شد.

به بوی اقلام توجه نمایید: یکی از بهترین و موثرترین روش های تعیین کیفیت سرویس پلاستیک جهیزیه بو کردن آن ها است. هر چه بوی پلاستیک و مواد اولیه مورد استفاده در ساخت آن بیشتر باشد، به معنای کاهش کیفیت آن ها است.

ضخامت و رنگ سرویس را ارزیابی کنید: ضخامت سرویس های پلاستیکی نیز از دیگر مشخصه های تعیین کیفیت آن ها می باشد. هر چه وسایل پلاستیکی نازک تر باشند، رگه هایی نازک روی سطح آن مشاهده خواهید نمود. که نشان از کیفیت پایین آن ها می باشد. اما هرچه ضخامت وسایل بیشتر باشد، وجود این رگه ها کاهش می یابد. که نشان دهنده میزان کیفیت معقول و استاندارد سرویس پلاستیک می باشد.

برند معتبر انتخاب نمایید: برای تهیه سرویس پلاستیک جهیزیه حتما به برند وسایل توجه نمایید. فراموش نکنید که برندهای معتبر مانند لیمون از کیفیت بسیار بالایی در ساخت سرویس پلاستیک استفاده می نماید. بنابراین کیفیت را فدای قیمت پایین تر نکنید. زیرا در این صورت پس از مدتی مجبور به تعویض سرویس پلاستیک خود خواهید بود. بهتر است با کمی هزینه بیشتر، عمر مفید سرویس پلاستیک خود را افزایش دهید.

در هنگام خرید سرویس پلاستیکی عروس به چه نکاتی باید توجه کرد

خرید سرویس دم کنی

 

انتخاب رنگ سرویس پلاستیک جهیزیه عروس

رنگ سرویس پلاستیک جهیزیه نیز از جمله مواردی است که هنگام خرید آن ها بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

بهتر است رنگی را انتخاب نمایید که، با سایر وسایل آشپزخانه شما همخوانی داشته باشد. اگر فردی هستید که ممکن است پس از مدتی از رنگ انتخابی خود خسته شوید.

 

رنگ سفید مناسب ترین رنگی است که می توانید برای سرویس پلاستیک خود انتخاب نمایید.

 

به طور کلی از محبوب ترین رنگ های مورد استفاده در تولید سرویس پلاستیک جهیزیه می توان به رنگ های گلبهی، سفید، آبی فیروزه ای، سبز آبی، لیمویی، طوسی، کرم، سرخابی و تیفانی اشاره نمود.

 

که هر کدام از آن ها ویژگی های مخصوص به خود را دارند. به طور مثال در صورتی که تمیزی وسایل پلاستیک برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، بهتر است این سرویس را به رنگ سفید تهیه نمایید.

 

اگر به دنبال رنگ های خنثی هستید، طوسی می تواند خواسته شما را برآورده نماید. در دکوراسیون های پاستیلی، استفاده از رنگ صورتی می تواند مناسب ترین انتخاب برای شما باشد.

 

سوالات رایج در رابطه با خرید سرویس پلاستیک جهیزیه عروس

.بهترین و معتبرترین برند تولید کننده سرویس پلاستیک جهیزیه کدام است؟

امروزه برندهای مختلفی به تولید سرویس پلاستیک می پردازند. اما اگر به دنبال تضمین کیفیت می باشید، باید بدانید که معتبرترین و بهترین برندهای تولید کننده سرویس پلاستیکی لیمون، هوم کت و زیباسازان می باشد.

 

 سرویس پلاستیک مات بهتر است یا براق؟

سرویس های پلاستیکی در دو نوع مات و براق تولید می شود. که معمولا بر اساس سلیقه می توانید آن ها را خریداری نمایید. اما سرویس های مات جایگاه ویژه ای در مد دارند و هرگز قدیمی نمی شوند.

 

به همین دلیل اگر به روز بودن وسایل خانه برای شما حائز اهمیت است. بهتر است سرویس پلاستیکی مات تهیه نمایید.

 

 قیمت سرویس پلاستیک جهیزیه چقدر است؟

قیمت سرویس های پلاستیک مناسب برای جهیزیه کاملا به مات و یا برق بودن آن، تعداد اقلام، رنگ و برند تولید کننده آن بستگی دارد. قطعا هرچه کیفیت سرویس پلاستیک بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد