اسپرسو ساز دلونگی یا نوا + بررسی دقیق و معرفی پرفروش ترین محصولات

اسپرسو ساز دلونگی یا نوا + بررسی دقیق و معرفی پرفروش ترین محصولات

اسپرسو ساز دلونگی یا نوا + بررسی دقیق و معرفی پرفروش ترین محصولات

اسپرسو ساز دلونگی یا نوا؟ کدام یک بهتر هستند؟ مزایا و معایب آنها چیه؟

اسپرسو ساز دلونگی یا نوا؟ کدام یک قدرتمندتر و باکیفیت تر هستند؟ قیمت اسپرسو ساز نوا بهتره یا دلونگی؟ مزایا و معایب این اسپرسو ساز ها چیه؟ این سوالات موضوعات مهمی است که ما قصد داریم در این پست مفید و مختصر به آنها پاسخ دهیم. حقیقتا اسپرسو ساز های دلونگی و نوا در بازار های جهانی جزء رقیب های قدرتمند یکدیگر هستند و انتخاب یکی از آنها میتواند کمی مشکل باشد.

اما نگران نباشید در ادامه این پست قصد داریم کیفیت ساخت، مزایا، معایب و قیمت محصولات هر دو برند را مورد بررسی قرار دهیم تا شما هم با مطالعه آنها بتوانید دست به انتخابی هوشمندانه بزنید.

اسپرسو ساز دلونگی یا نوا

دلونگی برندی ایتالیایی و نوا هم برندی ژاپنی است، هر دو برند واقعا توان تولید اسپرسو ساز هایی قدرتمند و باکیفیتی را دارند و قطعا انتخاب هر کدام از آنها میتواند جذاب و ایده ال باشد. اما توجه داشته باشید که نوا برندی باتجربه تر و متخصص تر در زمینه تولید انواع اسپرسو ساز ها است. با این حال در ادامه کیفیت هر کدام را مورد بررسی قرار داده ایم:

کیفیت اسپرسو ساز نوا

کیفیت اسپرسو ساز نوا

اسپرسو ساز دستگاهی کوچک اما بسیار کاربردی است به طوری که به تنهایی میتواند فضای آشپزخانه را به کافه ای کوچک تبدیل کند. اسپرسو ساز برای عاشقان این نوشیدنی دستگاهی بی نهایت با ارزش است، که نوا با کیفیتی که ارائه میدهد میتواند یکی از گزینه های ایده ال باشد.

یکی از اصلی‌ترین عوامل موثر بر کیفیت اسپرسو ساز نوا، جنس بنا و ساختار دستگاه است. این اسپرسو سازها از جنس استیل ضد زنگ و پلاستیک با کیفیت تهیه می‌شوند که از نظر دوام و استحکام بسیار مطلوب هستند. همچنین، طراحی دقیق دستگاه به منظور ایجاد اسپرسو با طعم و عطری متمایز نقش بسیار مهمی دارد. طراحی زیبا و متنوع هم میتواند مزیت دیگر این محصولات باشد.

 اسپرسو ساز نوا از سیستم پمپ فشار بالا برای استخراج قهوه استفاده می‌کند که به تهیه اسپرسو با طعم متمایز و لذیذ کمک می‌کند. همچنین، دمای آب و فشار اسپرسوساز نوا باید به دقت کنترل شود تا به دست آمدن یک اسپرسو عالی تضمین شود. فشار بخار این محصولات بسیار بالا است، این فشار بالا یکی از مهمترین مزیت های این محصولات هستند چون با فشار بخار بالا میتوانید نوشیدنی خوشمزه تری را تهیه کنید.

استحکام و دوام بالا، نوا به عنوان یک متخصص محصولاتی با قدرت بالا را تولید کرده است. جنس بدنه باکیفیت و مقاوم از جمله ویژگی های مثبت این محصولات هستند. به دلیل استفاده از قطعات باکیفیت و جدید طول عمر اسپرسو ساز های نوا میتواند بسیار بالا باشد.

مزایای اسپرسو ساز نوا

  • طراحی زیبا
  • سهولت استفاده
  • دارای تنوع بالا و رنگبندی های مختلف
  • سرعت بالا در تهیه انواع نوشیدنی ها
  • هزینه قابلیت نگهداری و تعمیرات آسان
  • مصرف انرژی پایین و بهینه

و اما معایب اسپرسو ساز نوا چیه؟

قطعا بهترین محصولات دنیا هم دارای معایب خاص خود هستند و این در مورد اسپرسو ساز ها نوا هم صدق میکند. پس بهتر است با این معایب هم آشنا شوید تا بتوانید بهترین انتخاب را هم انجام دهید.

در مورد اسپرسو ساز نوا باید گفت که باید کمی مهارت داشته باشید تا بتوانید بهترین اسپرسو را تهیه کنید، البته این مورد با کمی تمرین حل میشود و جای هیچ نگرانی نیست. برخی از مدل های نوا به فضای بیشتری نیاز دارند پس قبل از خرید ابتدا مکان نگهداری از این محصولات را در نظر بگیرید و براساس آن دستگاه مورد نظرتان را تهیه نمایید.

کیفیت اسپرسو ساز دلونگی

کیفیت اسپرسو ساز دلونگی

در قسمت قبلی با اسپرسو ساز های نوا تا حدودی آشنا شده اید، اما در این بخش باما همراه باشید تا با کیفیت و کارایی اسپرسو ساز های دلونگی بیشتر آشنا شوید تا بتوانید با مقایسه آنها محصولی ایده ال و قدرتمند را تهیه نمایید.

 یکی از معروف‌ترین برندهای قهوه‌سازی، دلونگی است. در این بخش، به بررسی کیفیت اسپرسو ساز دلونگی می‌پردازیم و ویژگی‌ها و عواملی که تأثیرگذار بر کیفیت این محصول می‌باشند را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

  • یکی از نقاط قوت اساسی اسپرسو سازهای دلونگی، موتور قدرتمند آنهاست. این موتورها با ایجاد فشار بالا در فرآیند استخراج قهوه، قهوه‌ای با طعم عالی و کرم قوی تولید می‌کنند.
  • دلونگی همچنین به کیفیت ساخت دقیق و استفاده از مواد با کیفیت برای تولید اسپرسو سازهای خود افتخار می‌آورد. از جنس‌های مثل استیل ضد زنگ و قطعات متحرک برای بهبود دوام و کیفیت استفاده می‌شوند.
  • سیستم اسپرسوسازی دلونگی نیز باعث تولید اسپرسویی با عطر و طعم منحصر به فرد می‌شود. دلونگی از تکنولوژی برقی توانمند و کنترل دقیق دمای آب استفاده می‌کند تا عملیات استخراج قهوه به بهترین شکل انجام شود.

در مجموع، اسپرسو سازهای دلونگی به تضمین کیفیت و لذت قهوه اهمیت زیادی می‌دهند. با ترکیب توانایی‌های فنی با جزئیات طراحی شیک، دلونگی به تأمین تجربه‌ای بی‌نظیر در مصرف قهوه می‌پردازد. البته جهت بررسی دقیق تر محصولات این برند میتوانید به پست بهترین اسپرسو ساز دلونگی مراجعه نمایید.


قیمت اسپرسو ساز نوا بیشتره یا دلونگی؟

باتوجه به بررسی های صورت گرفته و مقایسه محصولات دلونگی و نوا در بازار های ایران میتوان گفت که قیمت محصولات نوا بهتر و خوش قیمت تر از محصولات دلونگی است. البته که دلونگی هم محصولاتی خوش قیمتی را دارد اما در کل دارای قیمتی بالاتر از محصولات نوا است.

اما به طور کلی باید گفت کیفیت و کارایی محصولات هر دو برند تقریبا در یک سطح است و هر دو برند توانایی تولید محصولاتی قدرتمند و بسیار باکیفیت را دارد. از نظر ما انتخاب هر کدام از این محصولات واقعا ایده ال و مناسب است. در ادامه هم محصولات پرفروش هر دو برند را مورد بررسی قرار داده ایم، باما در این پست “اسپرسو ساز دلونگی بخرم یا نوا” همراه باشید.

بهترین اسپرسو ساز های نوا در بازار

در این بخش 3 مدل از بهترین و پرفروش ترین اسپرسو ساز های دلونگی را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید با بررسی آنها محصولی قدرتمند و ایده الی را تهیه نمایید. توجه داشته باشید که تمامی محصولات معرفی شده در این بخش دارای گارانتی معتبر و ضمانت اصالت کالا هستند. پس از کیفیت و اصیل بودن کالا اطمینان داشته باشید.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

1 اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685

اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685

مشخصات این محصول

حجم مخزن آب ۱
قابلیت استفاده از پودر قهوه
قابلیت تنظیم میزان بخار دستی
نوشیدنی‌های قابل تهیه
  • اسپرسو
  • کافه لاته
  • کاپوچینو
قابلیت‌ها امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل
سیستم ایمنی سیستم خاموشی خودکار

2 اسپرسو ساز دلونگی مدل   EC785.BG



اسپرسو ساز دلونگی مدل EC785.BG

مشخصات این محصول

حداکثر ارتفاع مجاز لیوان ۱۲۰ میلیمتر
امکانات اسپرسوساز تولید کف شیر، سیستم کاپوچینو ساز، سیستم گرم کردن فنجان، سینی چکه گیر، نازل بخار
قابلیت استفاده از پودر قهوه
فشار بخار ۱۵ بار
جنس بدنه جنس بدنه فلزی میباشد که رنگ شده است
اقلام همراه محصول پیچر و تمپر برند دلونگی ،پیمانه پلاستیکی قهوه، صافی تک شات و دبل شات، صافی مخصوص قهوه های کیسه ای( Pad coffee)،‌ محلول تمیز کننده اسپرسو ساز

3 اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO431.S

اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO431.S

مشخصات این محصول

حجم مخزن پودر قهوه ۵۰گرم
حجم مخزن آب ۱.۲
حداکثر ارتفاع مجاز لیوان ۱۰
قابلیت استفاده از پودر قهوه
قابلیت تنظیم میزان بخار دستی
جنس بدنه ترکیب استیل و پلاستیک

بهترین اسپرسو ساز های نوا در بازار های ایران

بدون شک نوا برندی بسیار معتبر و قابل اعتماد است که توانایی تولید انواع اسپرسو ساز های باکیفیت و خوش قیمت را دارد. قیمت محصولات نوا نسبت به دلونگی بسیار مناسبتر و اقتصادی است از این رو میتوان اسپرسو ساز های نوا را به عنوان مدلی ارازن تر در نظر گرفت.

4 اسپرسو ساز نوا مدل NCM-149EXPF

اسپرسو ساز دلونگی یا نوا - 4
اسپرسو ساز نوا مدل NCM-149EXPF

مشخصات این محصول

ویژگی‌های نظافتی سیستم شست‌وشوی خودکار
حجم مخزن آب ۱.۲
امکانات اسپرسوساز
  • تمپر قهوه
  • تولید کف شیر
  • حالت آماده به کار
  • سینی چکه گیر
  • نازل بخار
قابلیت استفاده از پودر قهوه
قابلیت تنظیم میزان بخار ساده
قابلیت‌ها قابلیت تنظیم میزان آب

5 اسپرسو ساز نوا مدل NCM-158EXPS

اسپرسو ساز دلونگی یا نوا - 5
اسپرسو ساز نوا مدل NCM-158EXPS

مشخصات این محصول

قابلیت استفاده از پودر قهوه
قابلیت تنظیم میزان بخار دستی
نوشیدنی‌های قابل تهیه اسپرسو، کافه لاته، موکا، کاپوچینو
قابلیت‌ها امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل
نوع اسپرسو ساز اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو
جنس بدنه ترکیبی از پلاستیک واستیل ضد زنگ

6 اسپرسوساز نوا مدل NOVA 149

اسپرسو ساز دلونگی یا نوا - 6
اسپرسوساز نوا مدل NOVA 149

مشخصات این محصول

ویژگی‌های نظافتی فیلتر آب
حجم مخزن آب ۱.۲
امکانات اسپرسوساز تمپر قهوه
قابلیت استفاده از پودر قهوه
قابلیت تنظیم میزان بخار دستی
نوشیدنی‌های قابل تهیه آب جوش، اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو 
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد