بررسی سرویس های آرکوپال +سرویس آرکوپال چیست؟

بررسی سرویس های آرکوپال +سرویس آرکوپال چیست؟

بررسی سرویس های آرکوپال +سرویس آرکوپال چیست؟

 ظروف آرکوپال دارای ظاهری زیبا با طرح های بسیار متنوعی می باشند و جنس آن ها ما بین ظروف شیشه ای و ظروف چینی است. این ظروف سبک و نازک می باشند که علت آن مراحل تولید و فرآیند ساخت آن است زیرا در حرارت بسیار بالا

بررسی سرویس های آرکوپال +سرویس آرکوپال چیست؟

 ظروف آرکوپال دارای ظاهری زیبا با طرح های بسیار متنوعی می باشند و جنس آن ها ما بین ظروف شیشه ای و ظروف چینی است. این ظروف سبک و نازک می باشند که علت آن مراحل تولید و فرآیند ساخت آن است زیرا در حرارت بسیار بالا تولید میشوند. مواد به کار رفته در این ظروف شامل: سیلیس، آهک، کربنات سدیم و … می باشد.

ویژگی های ظروف آرکوپال 

از جمله ویژگی های بارز ظروف آرکوپال میتوان به مواردی همچون سبک وزن بودن، زیبایی چشم گیر، قابلیت استفاده در ماکروویو و نشکن بودن این ظروف اشاره کرد. این ویژگی ظروف آرکوپال باعث ایجاد برتری نسبت به ظروف قدیمی، سنگین، و گران شده است. # سرویس آرکوپال

سرویس آرکوپال شامل چه ظروفی است؟

چند پارچه بودن ظروف آرکوپال همچون سایر ظروف موجود در بازار بستگی به نیاز فرد دارد. اما به طور کلی این ظروف از 5  تا 164 پارچه در بازار موجود می باشند و شامل: بشقاب پلو خوری، بشقاب خورش خوری، دیس، سوپ خوری، کاسه، پیش دستی، سالاد خوری، چای خوری، فنجان، قوری، قندان، نعلبکی، نمک پاش، شکر ریز، لیوان و .. می باشند.

آرکوپال ارزان

ویژگی های سرویس غداخوری مناسب

ار آنجا که ظروف غذاخوری جزو اقلامی می باشند که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند بنابراین دانستن ویژگی های یک سرویس غذاخوری مناسب برای انتخاب آن اهمیت بسیار دارد.

در اینجا چند ویژگی یک ظرف مناسب را بازگو می کنیم:

باید در انتخاب رنگ و طرح ظروف دقت لازم را به عمل آورد به طوری که در صورت نیاز بتوانیم اقلامی را در آینده به آن اضافه کنیم و به راحتی با سایر وسایل منزل هماهنگ کنیم. سبک بودن ظروف نیز از اهمیت بالایی برخوردار است یک سرویس غذاخوری مناسب علاوه بر داشتن کیفیت و مقاومت  لازم باید سبک نیز باشد که در هنگام در دست گرفتن آن احساس سنگینی نکنیم. 

شما میتوانید با توجه به نیاز و بودجه خود اقلام مورد نظر در سرویس آرکوپال را تهیه نمایید، همینطور جنس ظروف باید با توجه به اینکه در کجا می خواهید استفاد کنید انتخاب می شود مانند ظروف ملامین که بیشتر برای مسافرت قابل استفاده است یا ظروف چینی که در مجالس مهم و رسمی بیشترین کاربرد را دارد.

ظروف آرکوپال چه تاثیری بر سلامتی دارد؟

همانطور که می دانید در تهیه بعضی از ظروف از موادی همچون سرب،کادمیوم، و … استفاده می شود که سلامتی انسان را به خطر می اندازد. امروزه عده ای معتقدند که در تهیه ظروف آرکوپال نیز از سرب استفاده میشود، گرچه تعدادی از کارشناسان این نظریه را رد کردند اما ترس عموم باعث بسته شدن بعضی از شرکت های تولید کننده ظروف آرکوپال گردید اما عده ای نیز به تولید خود ادامه داده که از جمله معتبر ترین شرکت تولید کننده ی آرکوپال، شرکت آرکوپال لومینارک فرانسه می باشد.

مقایسه  سرویس چینی و آرکوپال
  • به طور کلی ظروف چینی و آرکوپال داری 4 تفاوت عمده می باشند که شامل:
  • مقاومت: ظروف آرکوپال نسبت به ظروف چینی از مقاومت بیشتری برخوردار می باشند به طور مثال اگر ظروف آرکوپال به زمین بیافتد احتمال آسیب دیدن آن ها کمتر از ظروف چینی می باشد.
  • تنوع طرح و رنگ: از لحاظ رنگ و طرح تقریبا هر دو موفق بوده و دارای رنگ و طرح های بسیاری می باشند. ولی با این حال تنوع  ظروف چینی در بازار بیشتر است.
  • وزن: از جمله مهم ترین تفاوت ها، سبک تر بودن ظروف آرکوپال می باشد که استفاده از آن را راحتر کرده و باعث برتری این ظروف نسبت به ظروف چینی شده است.
  • نوع استفاده: ظروف آرکوپال به دلیل داشتن وزن سبک تر بیشتر برای مصارف روزانه و و مهمانی های خودمانی کاربرد دارد اما ظروف چینی به دلیل لوکس تر بودن برای استفاده در مجالس مهم و رسمی تر مناسب است.
  • قابلیت استفاده در مایکروویو: هم ظروف چینی هم ظروف آرکوپال قابلیت استفاده در مایکروویو را دارا می باشند.
  • قیمت: از لحاظ قیمتی ظروف چینی نسبت به آرکوپال دارای قیمت پایین تری می باشند.

 تفاوت آرکوپال و آیروپال

ممکن است در هنگام خرید یک سرویس آرکوپال نام آیروپال را نیز شنیده باشید. لازم به ذکر است که هر دوی این ظروف از لحاظ جنس و مراحل تولید شبیه هم می باشند و تنها تفاوت آن ها کشور های سازنده ی آن است سرویس آرکوپال توسط شرکت آرک در فرانسه تولید میشود اما آیروپال ساخت کشور ایران است.

بهترین مارک های آرکوپال ایرانی میتوان از گلدن اپال.دینو و آرکوپال شرکت مقصود نام برد

سرویس آرکوپال مقصود

شرکت مقصود تولید کننده سرویس آرکوپال مقصود از نوع ایرانی است که با نام آیروپال مقصود هم شناخته می شود. سرویس آرکوپال مقصود دارای کیفیت و زیبایی قابل ملاحظه ای است و در دو سری ۲۶ پارچه و ۲۵ پارچه تولید می شوند. سرویس آرکوپال مقصود ۲۶ پارچه دارای ۶ عدد بشقاب پلو خوری، ۶ عدد بشقاب خورشت خوری، ۶ عدد کاسه، ۱ عدد دیس برنج و ۱ عدد کاسه سالاد است، که در نوع ۲۵ پارچه کاسه سالاد حذف شده است. آرکوپال مقصود در قالب های گرد، بیضی و مربعی شکل تولید می شوند و دارای طرح های مختلفی هستند. این محصولات با رنگ سفید و طرح های رنگی از سیاه گرفته تا طلایی و دیگر رنگ ها ساخته و به بازار عرضه می شوند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد