کامل ترین لیست لوازم برقی جهیزیه عروس؛ راهنمای خرید + نکات مهم

کامل ترین لیست لوازم برقی جهیزیه عروس؛ راهنمای خرید + نکات مهم

کامل ترین لیست لوازم برقی جهیزیه عروس؛ راهنمای خرید + نکات مهم

کامل ترین لیست لوازم برقی جهیزیه عروس؛ راهنمای خرید + نکات مهم


هنگام خرید جهیزیه عروس، بخش بزرگی از هزینه‌ها مربوط به خرید لوازم برقی است. وسایل برقی مختلف در جای‌جای خانه کاربرد دارند و نمی‌توان هنگام تهیه جهیزیه آن‌ها را از لیست خرید حذف کرد؛ ولی به دلیل تنوع بالای وسایل برقی، بسیاری از خانواده‌ها هنگام خرید جهیزیه دچار سردرگمی می‌شوند.
برای رهایی از این مشکل، در ادامه لیست لوازم برقی جهیزیه عروس را برای شما آماده کرده‌ایم. کلیه وسایل برقی که برای شروع زندگی به کارتان می‌آید در این مطلب آورده شده است و شما می‌توانید با انتخاب و متناسب با بودجه خود، ضروری‌ترین وسایل این لیست را خریداری کنید.

20 مورد از ضروری‌ترین لوازم برقی آشپزخانه برای جهیزیه

در لیست لوازم برقی جهیزیه عروس، لوازم‌ برقی آشپزخانه جایگاه پراهمیت‌تری به نسبت وسایل دیگر دارد. در لیست لوازم اشپزخانه برای جهیزیه، 5 وسیله یخچال فریزر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، پلوپز و چای‌ساز از واجبات خرید برای شروع زندگی هستند. علاوه‌بر آن، لیست لوازم آشپزخانه برای جهیزیه شامل لوازم زیر نیز می‌شوند:
 
لیست لوازم برقی اشپزخانه برای جهیزیه
1- یخچال و فریزر
2- ماشین‌لباسشویی
3- مایکروویو
4- اجاق گاز
5- چای­‌ساز
6- پلوپز و زودپز
7- ماشین‌ظرفشویی
8- چرخ‌گوشت
9- غذاساز
10- ساندویچ‌ساز
11- قهوه‌ساز
12- توستر
13- سرخ‌کن
14- مخلوط‌کن
15- آسیاب و سبزی خردکن
16- کباب‌پز برقی
17- همزن
18- آب‌میوه‌گیری
19- گوشت‌کوب برقی
20- آب مرکبات‌گیری
 
 

سایر لوازم برقی خانگی برای رفاه بیشتر

لیست لوازم برقی جهیزیه عروس با جدول بالا تمام نمی‌شود. هنوز لوازم بسیاری هستند که برای شروع یک زندگی و رفاه بیشتر، به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنید. اگر نگاهی به لیست لوازم برقی جهیزیه عروس بیندازید، می‌توانید نام وسایل زیر را در آن‌ها ببینید. بعضی از این وسایل مانند اتو، جزو ضروری‌ترین وسایل برقی خانگی هستند اما بعضی دیگر مانند چرخ خیاطی را بسته به دلخواه تهیه می‌کنند.
  • جاروبرقی و بخارشور
    کولر گازی
    تلفن
    تلویزیون
    سشوار
    پنکه
    اتو
    چرخ خیاطی
هر کدام از وسایل برقی خریداری‌شده، مدت زمان محدودی گارانتی دارند. پس از تمام شدن گارانتی آن‌ها و درصورت استفاده ناصحیح از وسایل، مشکلاتی مانند خرابی به سراغ وسایل می‌آید. به‌عنوان‌مثال، اگر به‌موقع مخزن جاروبرقی را خالی نکنید، گردوخاک آن وارد فیلتر و موتور شده و جارو خراب می‌شود. در این مواقع به خدمات تعمیرات جاروبرقی نیاز پیدا می‌کنید.

۴ نکته ضروری برای خرید لیست لوازم برقی جهیزیه عروس

هنگام خرید برای جهیزیه عروس، به قیمت، نام برند، برچسب انرژی، کارکرد و نحوه استفاده، گارانتی، خدمات پس از فروش و وجود لوازم یدکی آن‌ها بایستی توجه کرد. به‌عنوان‌مثال، توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش شما را از تماس با تعمیرکار لباسشویی یا تعمیرکار جاروبرقی تا سال‌ها بی‌نیاز می‌کند. پس از مطالعه این مقاله، بسته به بودجه و سلیقه خود، به سراغ برند موردنظرتان بروید. در ادامه ۵ نکته مهم و ضروری برای خرید لیست لوازم برقی جهیزیه عروس را توضیح می‌دهیم.
 

۱. انتخاب بهترین برند برای وسایل برقی جهیزیه

برندهای مطرح ایرانی و خارجی بسیاری برای لوازم برقی جهیزیه هستند. انتخاب بهترین برند در میان این مارک‌ها، به قیمت وسایل و بودجه شما بستگی دارد. اگر برای لیست لوازم برقی جهیزیه عروس قصد خرید برندهای ایرانی را دارید، به سراغ برندهای شناخته‌شده‌تر با گارانتی معتبر، بروید. نام تعدادی از بهترین برندهای ایرانی مانند اسنوا، تولیپس، امرسان، پارس خزر، بیمکث، سام، هیمالیا و پاکشوما را روی لوازم برقی خانگی خواهید دید.
قیمت برندهای لوازم برقی ایرانی، به مراتب ارزان‌تر از برندهای خارجی است اما هنوز در رقابت میان این دو نوع برند، برندهای خارجی حرف اول را از نظر کیفیت و دوام می‌زنند. بهترین برندهای خارجی لوازم خارجی موجود در ایران، برندهای سامسونگ، دوو، فیلیپس، بوش، ویرپول، ال جی، سیزلر، اسمگ، تفال، آریستون و فلر هستند. به این نکته توجه کنید که اکثر برندهای خارجی، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر ندارند.

۲. از توجه به برچسب انرژی وسایل برقی جهیزیه غافل نشوید

انتخاب وسایل کم‌مصرف نه‌تنها با محیط زیست سازگار است، بلکه به کاهش هزینه‌های بلندمدت آب و برق نیز کمک می‌کند. به دنبال وسایلی با رتبه‌بندی بالا یا برچسب‌های بازده انرژی مانند A یا A+ باشید. آن‌ها به صرفه‌جویی در مصرف برق و کاهش هزینه‌ها کمک می‌کنند. همچنین، وسایلی با مصرف بهینه انرژی طول عمر بیشتری دارند.

۳. ست بودن رنگ وسایل برقی در لیست جهیزیه را در نظر بگیرید

در انتخاب وسایل برقی رنگی را انتخاب کنید که با رنگ سایر وسایل هماهنگ باشد. برای لوازم برقی رنگ‌های سفید، کرم، سیلور و نقره‌ای متالیک از رنگ‌های محبوب و پرطرفدار برای لوازم برقی هستند. پیشنهاد می‌شود همه لوازم برقی درون لیست جهیزیه عروس را از یک رنگ مشابه خریداری کنید تا هماهنگی داشته باشند. اگر از رنگ‌های جسورتر خوشتان می‌آید و به دنبال وسایل رنگی هستید، برند اسمگ و امرسان رنگ‌های متفاوتی دارند.

۴. خدمات پس از فروش؛ مهم‌ترین نکته هنگام خرید لوازم برقی جهیزیه

توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش در خرید وسایل برقی اهمیت بسیاری دارد. گارانتی و خدمات پس از فروش، نشان‌دهنده اعتماد سازنده به کیفیت محصول است. درصورت بروز هرگونه خرابی یا نقص فنی در وسایل برقی، خدمات پس از فروش بسیار کمک‌کننده خواهد بود.
اگر وسیله برقی شما گارانتی داشته باشد، می‌توانید به‌راحتی آن را تعمیر یا تعویض کنید بدون اینکه هزینه‌های اضافی به شما تحمیل شود. این خدمات پس از فروش، شامل تعمیرات، قطعات یدکی، نصب و مشاوره فنی است تا لوازم برقی در لیست جهیزیه را در مدت زمان بیشتری سالم نگه دارید.

با خدمات تعمیر آنلاین نگران خرابی وسایل برقی جهیزیه نباشید

لیست لوازم برقی جهیزیه برای هر فرد با خانواده ممکن است متفاوت باشد؛ هنگام خرید وسایل لیست لوازم برقی جهیزیه عروس به نیازها و ترجیح شخصی توجه کنید. همچنین، نکته‌هایی مانند برند، برچسب انرژی، رنگ، گارانتی و خدمات پس از فروش را نیز موردبررسی قرار دهید. اگر نیاز به تعمیرات و خدمات فنی داشتید، نگران نباشید؛ تعمیر آنلاین برای راحتی شما آماده ارائه خدمات است.
مجموعه تعمیر آنلاین با تکنسین‌های آموزش‌دیده و مجرب، همانند یک جعبه آچار خانگی است که برای تعمیر وسایل برقی خانه به کمک شما می‌آید. با پشتیبانی این مجموعه، می‌توانید همه وسایل در لیست لوازم برقی جهیزیه عروس را با خیال راحت تهیه کنید و دیگر نگران خرابی و تعمیر آن‌ها نباشید.
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد