قیمت کتری قوری جدید و شیک  بررسی قیمت

قیمت کتری قوری جدید و شیک بررسی قیمت

قیمت کتری قوری جدید و شیک 1403

قیمت کتری قوری جدید و شیک

به نظر شما با توجه به اوضاع بازار الان قیمت کتری قوری جدید و شیک چقدر است ؟ میدانید که دستگاه های زیادی برای دم کردن و درست کردن چای وجود دارد و از جمله آن ها می توان به سماور ، کتری برقی و چای ساز ها نیز اشاره کرد ، اما اگر لیست جهیزیه عروس خانوم ها را نگاه کنید و با آن ها صحبت کنید متوجه میشوید که اکثر آن ها ترجیح می دهند حتما یک کتری قوری زیبا و شیک در منزل خود داشته باشند و معمولا کتری قوری را همیشه بر روی گاز قرار می دهند تا جلوه زیباتری به آشپزخانه ببخشد به خصوص که در اویل ازدواج معمولا افراد زیادی از خانه و آشپزخانه شما دیدن می کنند ، جدا از این موضوع هم عده زیادی از افراد هستند که همیشه فکر می کنند هیچ مدل چایی مثل چای آماده شده در کتری و قوری نمی باشد و این دستگاه هایی چون چای ساز ها و کتری برقی ها را قبول ندارند ، نظر شما چیه ؟ چای درست شده و دم شده در کدام دستگاه برای شما جداب تر است ؟

حال باتوجه به آن که اکثر نوعروسان و خانم ها به دنبال زیبا ترین و شیک ترین مدل کتری و قوری میگردند و از همه مهم همش در مورد قیمت کتری قوری جدید و شیک سوال میپرسند ، تصمیم گرفتیم تا مطلبی را به این موضوع اختصاص دهیم و قیمت این محصولات را بررسی کنیم . اگر شما هم به تازگی تجربه خرید کتری قوری داشته اید و از قیمت بازار شهر خود خبر دارید خوشحال میشویم از تجربیات خودتون برامون بنویسید .

معرفی کتری قوری های شیک همراه با قیمت :

ست کتری و قوری نزاز کد 3029

این مدل کتری قوری که در اینجا برای شما معرفی میکنیم از برند محبوب و پر طرفدار نزاز می باشد که پیش تر مطلبی در مورد آن نوشته بودیم ، برند نزاز در زمینه تولید کتری قوری های خود بهترین متریال روز نیز استفاده می کند و کیفیت بالایی هم دارد .

جنس بدنه کتری از نوع استیل بوده است و جنس بدنه قوری از چینی است و همچنین دسته های کتری مجهز به عایق حرارتی بوده است که در برابر حرارت شعله به همین راحتیا آسیب نمیبیند . در رابطه با گنجایش کتری قوری باید بیان کنیم که گنجایش کتری به اندازه 6 لیترمی باشد و در مقابل گنجایش قوری به اندازه 1.5 لیتر می باشد . برند نزاز برای تولید کتری و قوری های خود از ورق استیل 18:8 با نیکل 304 استفاده کرده است و معمولا کتری های آن دارای بدنه ای یک تیکه نیز می باشند ، این موضوع باعث می شود که وقتی کتری قوری بر روی حرارت قرار میگیرد دچای آسیب نشود . اما آن دسته از مدل کتری هایی که دارای بدنه ای دو تکه بوده اند در برابر حرارت آسیب پذیر تر می باشند .

نکته دیگر که در رابطه با کتری های نزاز باید بیان کنیم این است که این نوع کتری ها دارای قابلیت جذب رسوبات و املاح بوده اند و این موضوع باعث جلوگیری از ابتلا به بیماری های سنگ کلیه و مثانه نیز می شود .

قیمت این کتری قوری در شهو.یور ماه 2.550.000 تومان  میباشد برای خرید اینجا کلیک کنید

ست کتری و قوری نوا مدل Cinar naturel

این نوع کتری قوری با توجه به رنگ روشن زیبا و طراحی جذابی که دارد برای خریدارانی که معمولا وسایل خود را به رنگ روشن و یا سفید خریداری کرده اند بسیار جذاب می باشد و توان گفت که یکی از بهترین گزینه ها برای خرید می باشد .

در رابطه با جنس کتری باید بیان کنیم که خود کتری دارای جنس لعابی بوده و قوری هم از نوع لعابی ساخته شده است . کتری گنجایشی برابر با 2.5 لیتر دارد و قوری گنجایشی برابر با 1.1 لیتر دارد و قوری آن مجهز به فیلتر نیز می باشد و وزنی به اندازه 750 گرم نیز دارد ، در رابطه با وزن کتری هم باید بگوییم که این مدل کتری دارای وزنی به اندازه 900گرم می باشد.

نکته قابل توجه در اینجا این است که کتری آن بدون درب می باشد . از دیگر ویژگی ها و مشخصات این نوع کتری قوری برند نورا باید بیان کنیم که این محصول دارای قابلیت شستشو درون ماشین ظرفشویی می باشد . این محصول را می توانید با خیال راحت بر روی بخاری ها ، اجاق گاز های شعله ای ، اجاق های القایی نیز استفاده کنید . این مدل کتری قوری ارگونومیک دارای سطح درخشنده ای است و همچنین ساخت کشور ترکیه می باشد .

قیمت این کتری قوری در شهو.یور ماه 2.100.000 تومان  میباشد برای خرید اینجا کلیک کنید

ست کتری و قوری امسان مدل Alice gold

این دفعه میخواهیم مدفل کتری قوری را برای ساده پسندان در نظر بگیریم ، عده یا از افراد کتری قوری های طرح دار را نمیپسندند و بیشت به دنبال مدل کتری قوری های استیل ساده و یا تک رنگ ساده می باشند ، رنگ کتری با رنگ قوری این ست متفاوت است اما می توان نمونه رنگ های دیگر آن را نیز خریداری کرد ، ما در اینجا تصویر رنگ قرمز را برای شما قرارمیدهیم . این مدل کتری قوری بر روی قسمت دسته و همچنین بر روی قسمت دهانه کتری دارای طراحی نوار ظریف طلایی رنگی است که جلوه کتری را چندین برابر کرده است . کتری دارای گنجایشی به اندازه 2.1 لیتر بوده و از جنس استیل ساخته شده است اما قوری از نوع جنس لعابی است و گنجایشی به اندازه 0.75 لیتر می باشد .

این نوع کتری قوری با توجه به سطی که دارند در برابر تغییر رنگ از مقاومت خوبی برخوردار هستند و همچنین اجازه تشکیل و تولید مثل باکتری ها را نمی دهد و از این نظر بهداشتی است ، قیمت کتری قوری جدید و شیک را در زیر بیان میکنیم .

قیمت کتری قوری جدید و شیک

ست کتری و قوری کرکماز مدل Bella Azura

اگر به دنبال سبک کتری های مینیمال و ساده هستید ف این نوع کتری قوری می تواند نیاز شما را برطرف کند . گنجایش کتری این محصول 2 لیتر بوده و گنجایش قوی آن هم یک لیتر می باشد . البته طراحی این مدل کتری قوری به شکلی است که دارای دسته های رنگی از جنس باکالیت نسوز و مقاوم می باشد که از کیفیت خوبی هم برخوردار است . در رابطه با استیل این محصول باید بیان کنیم که برند کرکماز یکی از محبوب ترین ومعرف ترین برند ها در زمینه ی تولید محصولات و ظروف استیل می باشد و در این زمینه بسیار شناخته شده است ، استیل استفاده شده در این محصول از نوع استیل ضد زنگ با آبکاری کروم و نیکل 18/10 می باشد که جزو دسته بهترین ورق های استیل شمرده میشود .

قوری این محصول دارای ابعادی به اندازه ست کتری و قوری کرکماز مدل Bella Azura می باشد و تقریبا 500 گرم وزن دارد و از این نظر سبک است . دسته های کتری ها را معمولا با پوشش باکالیت تولید می کنند تا در برابر حرارت مقاوم باشند و دسته ها به راحتی داغ نمی شوند . نکته قابل توجه برای این محصول وجود درب جدا برای کتری می باشد . در تولید این نوع کتری قوری از سیستم پایه Solar Base استفاده شده است که به سرعت می تواند حرارت و گرما را انتقال دهد و باعث می شود تا آب درون کتری به سرعت جوش بیایید . کرکماز یک برند ترکیه ای می باشد و قسمت کف کتری از نوع سه لایه می باشد .

ست کتری و قوری پاچی مدل D4248

دوباره قصد داریم مدل کتری قوری های طرح دار را به شما معرفی کنیم ، در کل این روز ها مدل کتری قوری های طرح دار توجهات زیادی به سمت خود جذب کرده اند ، برند پاچی یکی از بهترین برند هایی است که در زمینه ی تولید انواع مدل کتری قوری ها نیز فعالیت می کند ، یکی از بهترین مدل کتری قوری های جدید و شیک پاچی این نوع مدلی است که در اینجا می خواهیم معرفی و بررسی کنیم .

کتری و قوری هر دو دارای جنسی از نوع لعابی هستند و خود کتری دارای ظرفیتی برابر با 2.1 لیتر بوده و قوری هم دارای ظرفیتی برابر با 1 لیتر می باشد . ابعاد این مدل کتری به اندازه ۱۳x۱۶x۲۷ سانتی‌متر است و ابعاد قوری هم برابر با ۲۳x۱۳x۱۷ سانتی‌متر می باشد . این نوع ست کتری و قوری محصول کشور ترکیه است و متاسفانه مدل های شبیه به آن زیاد در بازار پیدا می شوند که از کیفیت بالایی برخوردار نبوده اند و در اصل فیک و تقلبی هستند پس در زمان خرید حتما باید حواستون به این موضوع باشد .

دسته های کتری از نوع استیل بوده است و گرما را از خود عبور نمی دهد . قوری این ست مجهز به فیلتر بوده و دسته های طلایی رنگ آن جلوه بی نظیری ایجاد کرده است و باعث شده تا این محصول جزو محبوب ترین ها قرار بگیرد در ادامه قیمت کتری قوری جدید و شیک این مدل را شرح میدهیم . با توجه به قیمتش باید بگیم که نسبت به دیگر مدل هایی که تا کنون معرفی کردیم قیمت مناسب تری دارد .

قیمت کتری قوری جدید و شیک

ست کتری و قوری نوا مدل N2809

برند نوا مدل های متنوعی از کتری قری ها را تولید می کند ، یکی یدگر از مدل های متفاوت و جذاباین برند ، این نوع ست کتری و قوری است گکه در اینجا می خواهیم بررسی کنیم . کتری این محصول دارای گنجایشی برابر با 2.5 لیتر می باشد و قوری آن دارای ابعاد 34×24 سانتی‌متر بوده و وزنی به اندازه 1500 گرم نیز دارد .

جنس قوری در این مدل از نوع شیشه ای کقاوک و با کیفیت ساخته شده که در برابر حرار از مقاومت خوبی برخوردار بوده سات به راحتی ترک بر نمیدارد و یا آسب نمیبیند . این محصول دارای رنگبندی های دیگری هم بوده است اما در این جا تصویر رنگ آبی کربنی آن را قرار داده ایم . در زمان خرید حتما دقت داشته باشید که لوگو برند نوا بر روی کتری حک شده باشد . قسمت لبه ی دسته ها و همچنین دهانه کتری دارای رنگ طلایی می باشد که در کنار شیشه ای بودن قوری و رنگ چای می تواند جلوه جذابی را ایجاد کند .

قیمت کتری قوری جدید و شیک

ست قوری و کتری مدل 002

این نوع کتری قوری ها را هم می توان در دسته کتری قوری ای فانتزی قرار داد و هم در دسته کتری قوری های مینیمال و شیک ، این محصول دارای رنگبندی های بسیار متنوعی می باشد که خریدار با توجه به سلیقه خود و رنگ وسایل آشپزخانه خود به راحتی می تواند بهترین رنگ این مدل را پیدا و خریداری کند . در رابطه با گنجایش ها باید بیان کنیم که کتری دارای ظرفیت 2 لیتر و قوری دارای ظرفیت 1 لیتر می باشد .

بدنه قوری از نوع شیشه مقاوم و با کیفیت ساخته شده است و بدنه کتری از نوعی فلز ساخته شده است و در مقابل جنس دسته ها از نوع پلاستیک است که می توان گفت که کیفیت قابل توجهی دارد ، قیمت این نوع کتری قوری جدید و شیک نسبت به همه کتری قوری هایی که تا کنون شرح داده ایم متناسب تر است که در ادامه آن را شرح میدهیم . قوری این ست وزنی برابر با 500 گرم دارد . کتری آن وزنی برابر با 1000 گرم دارد و در نهایت هم باید بیان کنیم که قوری آن مجهز به فیلتر می باشد .

قیمت کتری قوری جدید و شیک

نتیجه گیری نهایی :

همانطور که متوجه شدید قیمت کتری قوری های هر کدام با توجه نوه برند و کیفیت بدنه و تکنولوژی های ساخت و با یکدیگر متفاوت می باشد ، قرار نیست بگوییم که هر کتری قوری که قیمت بالایی دارد از کیفیت بالایی هم برخوردار است اما خوب این موضوع هم بدیهی است که برای خرید یک ست کتری قوری خوب باید قیمت بیشتری پرداخت کنید .

تمام قیمت کتری قوری هایی که در اینجا شرح داده ایم در بازه زمانی شهریور ماه 1402 می باشد و قطعا این قیمت ها در آینده ممکن است دچار تغییر شود و قیمتشون یا افزایش پیدا کند و یا کاهش ، این موضوع متفاوت است .

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد