Loading...
0
سبد خرید شما خالی است
راهنمای خرید 8 مدل از بهترین چای ساز روهمی ایرانی و خارجی

راهنمای خرید 8 مدل از بهترین چای ساز روهمی ایرانی و خارجی

راهنمای خرید 8 مدل از بهترین چای ساز روهمی ایرانی و خارجی

علاقه به نوشیدن چایی در بین ایرانیان از هیچکسی پوشیده نیست و حداقل هر ایرانی در طول روز 2 فنجان چایی میل می کند. در گذشته برای تهیه چای از روش های قدیمی مانند سماور، کتری و … استفاده می کردند که این کار در عین زمان بر بودن کیفیت چای را بسیار پایین می آورد.

دستگاه چای ساز چیست؟

دستگاه چای ساز وسیله ای است که به راحتی و در کم ترین زمان ممکن چای را آماده می کند، چای ساز ها در دو مدل روهمی و کنار هم طراحی و تولید شده اند اما چای ساز روهمی پر طرفدار تر و با کیفیت تر از چای ساز کنار هم است

چای ساز روهمی چیست؟

چای ساز روهمی با عنوان پر فروش ترین و ر طرفدار ترین چای ساز ها شناخته می شود که روی هم قرار می گیرند. در این نوع چای ساز کتری روی المنت قرار می گیرد، همچنین قوری بر روی کتری قرار گرفته و چای داخل آن با بخار آب کتری دم می کشد. ارتفاع این چای ساز ها نسبت به چای ساز کنار هم بیشتر است پس در هنگام خرید حتما ارتفاع کابینت های خود را در نظر بگیرید.

نکات مهم در خرید چای ساز روهمی

برای خرید چای ساز ابتدا می بایست نکاتی را مد نظرتان داشته باشید تا بتوانید محصولی با کیفیت و پر کاربرد را خریداری کنید؛ درهنگام خرید چای ساز روهمی حتماً به تک تک این نکات توجه داشته باشید تا چای ساز شما تا سالیان سال مانند روز اول کار کند.

جنس چای ساز

بدنه چای ساز های رو همی معمولاً از جنس شیشه پیرکس و مقاوم با استیل ضد زنگ ساخته شده است، تا در برابر ضربه و دما مقاوم باشد و به راحتی خراب نشود.

نشانگر میزان آب

اگر جنس چای ساز روهمی از پیرکس باشد به راحتی میزان آب داخل کتری قابل مشاهده است اما اگر جنس آن از استیل بود حتماً محصولی را خریداری کنید که دارای نشانگر سطح آب باشد و بتوانید حجم آب داخل آن را مشاهده کنید.

گرم نگهدارنده

حالت گرم نگهدارنده به این منظور است که همیشه آب و چای درون کتری و قوری نزدیک به دمای جوش نگه‌ داشته می‌ شود. تا همیشه چای برای استفاده شما آماده باشد، و همیشه چای داغ و گرمی را نوش جان کنید.

تایمر

وجود تایمر در چای‌ ساز باعث می‌ شود تا مدت‌ زمان دلخواه خود را برای خاموش شدن چای‌ ساز تعیین کنید. همچنین وجود این حالت می تواند ایمنی چای ساز روهمی را افزایش دهد.

تنظیم‌ کننده درجه حرارت

برخی از چای ساز های روهمی دارای تنظیم درجه حرارت هستند و شما می توانید با تنظیم کردن آن؛ حرارت آب جوش را کم و زیاد کنید.

قطع کن خودکار

سیستم قطع کن خودکار بلافاصله بعد از به جوش آمدن آب چای ساز روهمی به طور اتوماتیک چای‌ ساز را به حالت گرم نگهدار می‌ برد تا چای گرم نگه‌ داشته شود. و از خطرات احتمالی جلوگیری می کند.

حجم کتری چای ساز

حجم کتری چای ساز روهمی را حتماً بر اساس تعداد اعضای خانواده و به مقدار مورد نیاز خود انتخاب کنید، چرا که حجم پایین گاهی اوقات باعث دردسر می شود.

صافی کتری

بر جلوی دهانه کتری یک عدد صافی تعبیه شده است که، وظیفه صافی دهانه کتری جلوگیری از ورود رسوبات درون کتری به لیوان و قوری است. این صافی از جنس فلز یا پلاستیک بوده و به دو صورت پرتابل و ثابت درون کتری و جلوی دهانه خروجی آب قرار می‌ گیرد.

پایه ۳۶۰ درجه

داشتن پایه ۳۶۰ درجه در چای‌ ساز روهمی این امکان را فراهم می کند تا بتوانید کتری را در هر جهتی بر روی پایه قرار دهید.

توان مصرفی چای ساز

عمدتاً توان مصرفی بهترین چای ساز ها بین ۱۸۰۰ تا ۲۲۰۰ وات است. هر چه توان مصرفی بالا تر باشد بدون شک کیفیت و کارایی چای ساز روهمی بالا تر خواهد بود.

بهترین مارک چای ساز؛
از بهترین مارک‌ های چای ساز ایرانی و خارجی می‌ توان به برند های میگل، بوش، فلر، پارس خزر، کرکماز، تکنو، کالوات، فیلیپس، تولیپس، ویداس، سیماران، گوسونیک و هاردستون و … اشاره کرد که در ادامه پر فروش‌ ترین و بهترین چای ساز های موجود در بازار را معرفی می‌ کنیم تا شما در هنگام خرید، راحت تر و بهتر انتخاب خود را بکنید.

دومینو کالا

معرفی بهترین مدل های چای ساز روهمی ایرانی و خارجی

برند های متفاوت و زیادی در جهان و ایران اقدام به تولید چای ساز کرده اند که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد و خاض خود را دارند؛ در ادامه قصد داریم راهنمای خرید 27 مدل از بهترین چای ساز روهمی معروف را به شما معرفی کنیم

1- چای ساز کوخ مدل 2145

چای ساز کوخ یکی از جذاب ترین و با کیفیت ترین چای ساز های رو همی از برند معتبر و با کیفیت کوخ می باشد این چای ساز کوخ مدل 2145، با توان مصرفی 2200 وات و ظرفیت کتری 2.2 لیتری آب را در سریع ترین زمان ممکن به نقطه جوش می رساند.

این چای ساز حرفه ای باکیفیت ساخت بالا، طراحی مدرن و منحصر به فرد، امکانات پیشرفته و عملکرد عالی انتخابی ایده آل برای علاقه مندان به چای بوده بدنه چای ساز کوخ مدل 2145 نیز از استیل ضد زنگ و با کیفیت طراحی شده است و می تواند یک انتخاب عالی برای منزل و جهیزیه شما باشد. برای خرید انواع چای ساز کوخ به این صفحه دومینو کالا مراجعه کنید.

توان مصرفی 2200 وات
جنس بدنه کتری استیل
ظرفیت کتری آب 2.2 لیتر
جنس قوری شیشه
ظرفیت قوری چای 0.8 لیتر
جنس المنت استیل ضد زنگ
سایر مشخصات عملکرد گرم نگهدارنده
خاموش شدن خودکار
قابلیت تنظیم دما
چایساز کوخ

2- چای ساز فلر مدل TS 190 روهمی

چای ساز فلر مدل TS 190 با توان مصرفی 1600 وات یک محصول شیک و کارآمد برند فلر است، کتری آن از جنس استیل ضد زنگ، قوری از شیشه و طراحی شفافی دارد. بنابراین می توانید به راحتی داخل قوری را ببینید و از میزان چای باقی مانده مطلع شوید. این شیشه فوق شفاف در برابر دمای بالا بسیار تا 170 درجه سانتی گراد از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است. برای خرید چای ساز فلر مدل TS 190 روهمی از دومینو کالا به این صفحه مراجعه کنید.

این چای ساز از نوع ایستاده روی هم طراحی شده که در خوش عطر و طعم شدن چای بسیار موثر است. از آنجایی که سیم کتری به پایه متصل است، جا به جایی کتری به سهولت و آزادانه انجام می شود. طراحی پایه نیز به گونه ای است که کتری روی آن بتواند به صورت 360 درجه در تمام جهت بچرخد.

توان مصرفی 1600 وات
جنس بدنه کتری استیل
ظرفیت کتری آب 1.2 لیتر
جنس قوری شیشه
ظرفیت قوری چای 0.8 لیتر
جنس المنت استیل ضد زنگ
سایر مشخصات خاموش ‌شدن خودکار پس از 3 ساعت پیوسته روشن بودن
سیستم محافظت در برابر کارکرد بدون آب کتری
دارای عملکرد گرم نگه داشتن کتری
چایساز فلر

3- چای ساز گوسونیک مدل GST-768 روهمی

چای ساز گوسونیک مدل GST-768 تولید شده توسط برند معروف و با کیفیت گوسونیک می باشد که با توان مصرفی 2200 وات در سریع ترین زمان ممکن آب را به نقطه جوش می رساند و سپس شما می توانید از آب جوشیده شده برای تهیه چایی استفاده کنید. برای خرید چای ساز گوسونیک مدل GST-768 روهمی با بهترین قیمت از جهازشیک خریداری کنید.

بدنه چای ساز گوسونیک مدل GST-768 روهمی به صورت شیشه ای و شفاف طراحی شده است و شما می توانید میزان آب درون کتری و قوری را به راحتی مشاهده کنید. برای خرید انواع چای ساز گوسونیک را از دومینو کالا مشاهده کنید.

توان مصرفی 2200 وات
جنس بدنه کتری شیشه ای و استیل
ظرفیت کتری آب 1.7 لیتر
جنس قوری شیشه
ظرفیت قوری چای 0.8 لیتر
جنس المنت استیل ضد زنگ
سایر مشخصات خاموش ‌شدن خودکار پس از 3 ساعت پیوسته روشن بودن
سیستم محافظت در برابر کارکرد بدون آب کتری
دارای عملکرد گرم نگه داشتن کتری
شیشه مقاوم در برابر حرارت
چایساز گوسونیک

4- چای‌ ساز میگل مدل GTS 080 ایستاده روهمی

چایی ساز migel مدل GTS 080 یکی از محصولات شیک و خوش ساخت شرکت میگل می باشد. این چای‌ ساز میگل مدل GTS 080 ایستاده روهمی به صورت ایستاده و کتری و قوری بر روی هم طراحی شده است. کتری با نشانگر میزان آب از جنس شیشه مقاوم در برابر حرارت و قوری نیز از شیشه پیرکس ساخته شده اند. کتری بدون سیم می باشد و بر روی پایه ای با قابلیت چرخش 360 درجه قرار می گیرد.

پایه های ارگونومیکی چای ساز به قرارگیری کتری در هر زاویه ای کمک می کنند. محل جمع آوری سیم برق در زیر کفی است که به تمیز بودن محیط کمک شایانی می کند

توان مصرفی 1650 وات
جنس بدنه کتری شیشه ای و استیل
ظرفیت کتری آب 2.5 لیتر
جنس قوری شیشه
ظرفیت قوری چای 1 لیتر
جنس المنت استیل ضد زنگ
سایر مشخصات خاموش ‌شدن خودکار پس از 3 ساعت پیوسته روشن بودن
سیستم محافظت در برابر کارکرد بدون آب کتری
جوش آوری و گرم نگهداری (رنگ سبز هنگام گرم نگهداری و قرمز هنگام جوش آوری)
دارای عملکرد گرم نگهدارنده آب کتری با 165 وات
شیشه مقاوم در برابر حرارت

5- چای ساز کرکماز مدل CAYTEMA A331-08 روهمی استیل

چای ساز کرکماز مدل CAYTEMA A331-08 یکی از محصولات باکیفیت و زیبای برند کرکماز ترکیه است که به دلیل دارا بودن قابلیت های متنوع توانسته تجربه نوشیدن یک فنجان چای گرم با عطر و طعم واقعی را در منزل یا محل کار برایتان فراهم کند.

قدرت و توان این چای ساز کرکماز مدل CAYTEMA A331-08 روهمی استیل؛ 1600 وات بوده که آب را به سرعت به نقطه جوش رسانده و در مدت زمان کم انواع چای و دمنوش را برایتان آماده می کند.

کف داخل کتری از استیل ضد زنگ و جنس بدنه کتری نیز از استیل ضد زنگ حاوی 10 درصد نیکل و 18 درصد کروم ساخته شده است. این آلیاژها در استیل موجب مقاومت و زیبایی هر چه بیشتر بدنه می شود. جنس قوری از استیل و تفاله گیر داخلی آن نیز از استیل ساخته شده که از ریخته شدن تفاله چای به داخل لیوان جلوگیری می کند. برای خرید انواع چای ساز کرکماز از جهازشیک به این صفحه مراجعه کنید.

توان مصرفی 1600 وات
جنس بدنه کتری استیل ضد زنگ
ظرفیت کتری آب 1.7 لیتر
جنس قوری استیل ضد زنگ
ظرفیت قوری چای 0.9 لیتر
جنس المنت استیل ضد زنگ
سایر مشخصات خاموش ‌شدن خودکار پس از 3 ساعت پیوسته روشن بودن
سیستم محافظت در برابر کارکرد بدون آب کتری
استیل ضدزنگ حاوی 10% نیکل و 18% کروم
قابلیت استفاده از درب برای قوری و کتری
دارای ترموستات ایمنی برای خاموش‌ شدن خودکار در صورت اتمام آب کتری
چایساز کرکماز

6- چای ساز روهمی ناسا الکتریک NS-523 شیشه ای

چای ساز ناسا الکتریک NS-523 یک چای ساز بسیار کاربردی و با کیفیت برند ناسا الکتریک می باشد که به صورت روی هم طراحی شده است. به همین علت فضای زیادی را اشغال نمی کند و از جذابیت ظاهری بسیار بالایی برخوردار می باشد. این چای ساز روهمی ناسا الکتریک NS-523 شیشه ای دارای ترموستات می باشد که ترموستات آن از نوع پدالی است.

دسته های این چای ساز بسیار مستحکم هستند و از جنس پلاستیک ساخته شده اند. به همین منظور عایق بسیار مناسبی در برابر حرارت به حساب می آیند. جنس بدنه ی کتری از شیشه ی پیرکس و پلاستیک مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است.

این شیشه ی پیرکس در مقابل دمای بالای چای ساز، به هیچ عنوان دچار ترک خوردگی و شکستگی نخواهد شد. ظرفیت کتری نیز برابر با 2 لیتر می باشد که میزان نسبتا مناسب و بالایی به حساب می آید. جنس قوری این چای ساز نیز از شیشه ی پیرکس ساخته شده است و گنجایش آن هم برابر با 1 لیتر می باشد که میزان نسبتا مناسبی است.

توان مصرفی 1800 وات
جنس بدنه کتری پلاستیک مقاوم در برابر حرارت و شیشه از جنس پیرکس
ظرفیت کتری آب 2 لیتر
جنس قوری شیشه ای
ظرفیت قوری چای 1 لیتر
جنس المنت استیل ضد زنگ
سایر مشخصات خاموش ‌شدن خودکار پس از 3 ساعت پیوسته روشن بودن
قابلیت چرخش 360
دارای عملکرد گرم نگه داشتن کتری
قابلیت کنترل دما با سوییچ بخار

7- چای ساز روهمی فیلیپس مدل HD7301

چای ساز فیلیپس مدل HD7301 یک چای ساز خوش‌ ساخت می باشد که دارای امکانات بالایی نیز هست. برند تولید کننده ی این محصول برند فیلیپس بوده که این برند از اعتبار نسبتاً بالایی برخوردار است و لوازم برقی مناسبی را تولید می‌ کند. که این لوازم برقی در سر تا سر جهان خریداران زیادی را به خود اختصاص داده اند.

این چای ساز روهمی فیلیپس مدل HD7301 که به شکل روی هم طراحی شده است شامل یک عدد کتری و قوری می باشد. رنگ بدنه ی آن مشکی بوده و جنس تشکیل دهنده ی بدنه ی قوری این چای ساز از شیشه ی مقاوم در برابر حرارت تشکیل شده است و جنس بدنه ی کتری این چای ساز نیز از پلاستیک مستحکم ساخته شده است. قوی این چای ساز به همراه خود یک عدد فیلتر تفاله گیر دارد که موجب صاف شدن چای می شود.

این محصول به وسیله ی انرژی مستقیم برق کار می کند و به همین علت نیز دارای یک سیم برق با طول 1 متر می باشد. کتری این چای ساز قابلیت چرخش 360 درجه دارد و این قابلیت به برداشتن آسان تر کتری کمک می کند.

توان مصرفی 1700 وات
جنس بدنه کتری پلاستیک فشرده
ظرفیت کتری آب 1.9 لیتر
جنس قوری شیشه ای
ظرفیت قوری چای 0.9 لیتر
جنس المنت استیل ضد زنگ
سایر مشخصات خاموش ‌شدن خودکار پس از 3 ساعت پیوسته روشن بودن
دارای عملکرد گرم نگه داشتن کتری
دارای فیلتر ضدرسوب متحرک
دفترچه راهنما

8- چای ساز سخنگو روهمی کاراجا مدل Robotea

چای ساز سخنگو کاراجا مدل Robotea یک چای ساز بسیار با کیفیت است که دارای قابلیت های جذاب و منحصر به فرد می باشد. مهم ترین قابلیت این چای ساز سخنگو روهمی کاراجا مدل Robotea این است که سخنگو بوده و در نتیجه وقتی که چای شما را آماده کرد، با یک اخطار صوتی تحت عنوان «من چای را دم کردم لذت ببر!» شما را از این اتفاق آگاه خواهد کرد. تا بتوانید از چای تازه دم استفاده داشته باشید. برای خرید انواع محصولات برند کاراجا به این صفحه مراجعه کنید.

علاوه بر این یکی دیگر از مهم ترین ویژگی هایی که این چای ساز را نسبت به سایر چای ساز های موجود در بازار منحصر به فرد می کند، این است که تمامی چای های این محصول با تکنیک تقطیر را آماده می شوند.

در نتیجه این اتفاق سبب می‌ شود که چای با کیفیت بهتر آماده شود و شما یک نوشیدنی سالم را نوش جان کنید. زیرا وقتی که چای با روش تقطیر آماده شود دوام بیشتری دارد و از سلامت بیشتری نیز برخوردار می باشد.

توان مصرفی 2500 وات
جنس بدنه کتری پلاستیک بی ضرر فاقد Bpa
ظرفیت کتری آب 1.5 لیتر
جنس قوری شیشه ای
ظرفیت قوری چای 0.8 لیتر
جنس المنت استیل ضد زنگ
سایر مشخصات خاموش ‌شدن خودکار پس از 3 ساعت پیوسته روشن بودن
دارای عملکرد گرم نگه داشتن کتری
تنظیم دمای آب به صورت دستی و خودکار
سخنگو و هوشمند

سخن پایانی

مطمئماً تا قبل از مطالعه این مقاله فکر می کردید که انتخاب و خرید چای ساز روهمی یک کار پیش پا افتاده بوده اما در واقع باید به نکاتی که در بالا گفتیم دقت کنید تا خریدی به صرفه و هوشمندانه داشته باشید. همچنین ما تمامی چای ساز های روهمی معروف، پر طرفدار و با کیفیت بالا را به شما معرفی کردیم تا در هنگام خرید محصول مورد نظرتان را خریداری کنید. لازم به ذکر است که بگوییم قبل از خرید چای ساز روهمی حتماً راجب به مکانی که قصد خرید از آن را دارید تحقیق کنید؛ که پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه اینترنتی جهاز شیک می باشد.

خرید چای ساز روهمی از فروشگاه اینترنتی جهازشیک

شما برای خرید هر کدام از محصولات فوق فقط کافیست به فروشگاه اینترنتی جهازشیک مراجعه کنید، تمامی چای ساز های روهمی با توضیحات کامل تر و قیمت مناسب تر در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد