تفاوت دو مدل سرخ کن فیلیپس HD 9252  و HD 9270

تفاوت دو مدل سرخ کن فیلیپس HD 9252  و HD 9270

تفاوت دو مدل سرخ کن فیلیپس HD 9252  و HD 9270

تفاوت دو مدل سرخ کن فیلیپس HD 9252  و HD 9270

تفاوت دو مدل سرخ کن فیلیپس HD 9252  و HD 9270 نمایندگی فیلیپس

تفاوت دو مدل سرخ کن فیلیپس HD 9252  و HD 9270

تفاوت دو مدل سرخ کن فیلیپس HD 9252  و HD 9270: یکی از محصولات پرطرفدار و پرفروش در بین لوازم خانگی فیلیپس، سرخ کن است. این دستگاه کاربردی و محبوب از تنوع کالایی بسیار زیادی برخوردار است که هر یک دارای ویژگی ها و قابلیت های متفاوتی هستند. و شما می توانید با بررسی دقیق تر آن نیز یک انتخاب ایده آل داشته باشید.

دو مدل از بهترین سرخ کن‌های فیلیپس، HD9270 و HD9252 هستند. که به دلیل برخورداری از قیمت مناسب، در لیست پرفروش‌ترین سرخ کن‌های این برند مشهور قرار دارند. هر دو مدل سرخ کن معرفی شده بسیار قدرتمند، با کیفیت و با عملکرد بالا هستند. که با  بهره مندی از متد روز دنیا و استانداردهای لازم جهت ساخت لوازم خانگی تولید و عرضه شده اند. چنانچه شما نیز قصد انتخاب و خرید یکی از انواع مدل های سرخ کن بدون روغن فیلیپس را دارید، این دو مدل، گزینه‌های مناسبی هستند که می‌توانند در سبد خرید شما قرار گیرند.

در ادامه با ما همراه باشید تا به مقایسه دو مدل از بهترین مدل های سرخ کن بدون روغن فیلیپس از منظر، طراحی و جنس، توان مصرفی، ظرفیت و گنجایش و پنل کاربری آن بپردازیم.

مقایسه سرخ کن فیلیپس HD9270 و HD9252

در نظر داشته باشید که شما با خرید سرخ کن بدون روغن فیلیپس، دارای یک دستگاه پخت و پز برقی خواهید بود. که علاوه بر سرعت بخشیدن و آسان تر ساختن کارهای آشپزی، به شما در تهیه غذاهای سالم تر کمک می نماید و در مقایسه با قبل، تجربه آشپزی لذت ‌بخش تری خواهید داشت.

در واقع باید گفت در بین تنوع بسیار زیاد از مدل های سرخ کن فیلیپس، دو مدل 9252 .و 9270 به‌ واسطه عدم نیاز به مصرف روغن و قیمت مقرون به صرفه، به محصول مناسبی جهت انتخاب و خرید تبدیل شده است.

شرایط مقایسه و بررسی

در شرایط مقایسه و بررسی بین این دو مدل از سرخ کن می توان گفت، دارای تشابه عملکردی یکسانی هستند. و تفاوت‌ هایی که می توان از آن نام برد، اینگونه است. مدل 9252 دارای مخزن 4.1 لیتری بوده و برای مصارف روزانه یک خانواده کم جمعیت مناسب است. در واقع شما می توانید با آن یک وعده غذای 4 نفره را تهیه کنید.  مقایسه، مدل 9270 نیز داری مخزن بزرگتر و ظرفیت بیشتری است.  گنجایش مخزن پخت آن حدود 6.2 لیتر است که به مراتب بزرگتر از مدل 9252 می باشد. شما با کمک آن می توانید غذای شش الی هفت نفر را تهیه کنید. در عین حال به دلیل حجم بیشتری که دارد از توان مصرفی بیشتری برخوردار بوده و قدرت بیشتری از خود نشان می دهد.

سرخ کن فیلیپس 9270 دارای توان مصرفی 2000 وات و در مقابل، سرخ کن فیلیپس 9252 نیز 1400 وات است. به همین جهت است که قیمت آن بیشتر از مدل 9252 می باشد. شما می توانید با توجه به میزان مصرف روزانه خود و در نظر داشتن ظرفیت آن نیز انتخاب معقول تری از بین این دو مدل سرخ کن باشید.

فاکتورهای مهم جهت مقایسه تفاوت سرخ کن فیلیپس HD 9252  و HD 9270

اگر چه که پیش از این عوامل مهمی را در مورد سرخ کن های فیلیپس بررسی نمودیم. ولی می توان جهت بررسی ویژگی ها و امکاناتی که هر یک از این دو مدل پرطرفدار سرخ کن می تواند در اختیار شما قرار دهد نیز به بررسی فاکتورهای مهمی برای خرید سرخ کن از جمله، توان مصرفی، ظرفیت محفظه مواد غذایی، طراحی ظاهری، جنس بدنه، وزن و ابعاد، پنل کنترل و نوع تنظیمات آن نیز بپردازیم.

بررسی نوع محفظه غذای سرخ کن فیلیپس

شاید در وهله اول، آنچه که باید بررسی شود تا به تصمیم گیری نهایی خرید سرخ کن کمک کند، توجه به میزان ظرفیت و مخزن محفظه غذا باشد. چنانچه دارای یک خانواده کم جمعیت هستید می توانید سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9252 را انتخاب نمایید. در عین حال چنانچه یک خانواده پرجمعیت هستید یا تعداد دفعات متعدد برگزاری و تهیه غذای مهمانی دارید، بهتر است سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9270 را انتخاب کنید. علاوه بر این بایستی در هنگام انتخاب دستگاه به طراحی و جنس دستگیره،کشویی یا آسانسوری بودن آن، مربع یا گرد و جنس و دستگیره آن توجه داشته باشید. در واقع  هز یک از انواع مدل های سرخ کن‌ فیلیپس از یک طراحی ساده و زیبا بهره برده و محفظه آنها از نوع کشویی و مربعی است.

بررسی چگونگی طراحی سرخ کن فیلیپس

برند فیلیپس در طراحی سرخ کن ‌های خود  توجه بسیار زیادی به طراحی قالب و بدنه و ابعاد آن دارد. و معمولا داری قالب‌هایی مشابه با ابعاد مناسب هستند. زیرا داشتن یک بدنه مستحکم، مقاوم و بهره مندی از عایق حرارتی، امتیاز مهمی در دستگاه سرخ کن محسوب می شود. و  تاثیر مستقیم بر ماندگاری و طول عمر مفید استفاده از دستگاه دارد.

از نظر طراحی و جنس بدنه هر دو مدل سرخ کن HD9270 و سرخ کن HD9252 باید گفت مشابه یکدیگر بوده و از جنس پلاستیک فشرده و مرغوب هستند. همچنین باید اشاره کنیم که از نظر ابعاد و وزن نیز در حالت ایده‌آل قرار دارند. به طوری که وزن آنها حدود 5 کیلوگرم بوده و در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می شوند که می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آن را انتخاب کنید.

بررسی پنل کنترل سرخ کن فیلیپس

از نظر پنل کنترل این دو سرخ کن باید بگوییم. داری امکانات قابل توجه و کاربرد ساده می باشد که استفاده از آن را  لذت‌ بخش می سازد. این دو مدل سرخ کن از پنل کنترل نسبتا مشابهی بهره مند هستند. و هر دو مجهز به صفحه  نمایش لمسی هستند که به محض روشن شدن دستگاه یک منوی کاربردی از 7 نوع پخت گوشت و سیب زمینی و سبزیجات و .. را در اختیار خواهید داشت. تنها کافیست با توجه به مواد غذایی مورد نظر خود آن را انتخاب نموده و دمای مورد نظر جهت پخت برشته تر یا آبدارتر را انتخاب نمایید.

مقایسه عملکرد و کارایی سرخ کن های فیلیپس HD9270 و HD9252

به‌طور کلی می توانیم بگوییم، انواع سرخ کن‌ بدون روغن فیلیپس مجهز به فناوری روز دنیا بوده و بسیار پیشرفته و قدرتمند هستند. در واقع، سرعت کارکرد و کیفیت عملکرد آن در بالاترین سطح مقبول مصرف کنندگان قرار دارد.

در انتها باید به مزیت مهم سرخ کن های پرطرفدار  HD9270 و HD9252 فیلیپس اشاره نماییم. که به کمک آن میتوانید میزان استفاده از روغن را تا 90 درصد کاهش داده و گامی مثبت در ایجاد سلامت خود و خانواده خود بردارید. علاوه‌بر این، تا میزان قابل توجه و حدود 60 درصد نیز  در مصرف انرژی صرفه‌جویی می کند. که ویژگی قابل توجهی محسوب می شود. و به همین دلیل می توان گفت، کیفیت هر دو مدل سرخ در حالت استاندارد و ایده آل قرار دارد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد